sábado, 7 de abril de 2012

Mi vida en rosa

Siempre me ha gustado el color rosa.
Y ahora se ha convertido en el color que define mi vida y mi lucha.
Mi lucha contra el cáncer de mama...

Si alguna vez pensé en escribir un blog, nunca pensé que sería sobre esto.
Pero la experiencia me dice que mis palabras y vivencias podrán ayudar a otras mujeres que en un futuro se encuentren en mi situación.

Así que aquí empieza mi historia, la historia de como gracias a una patada de mi hijo Nico, el día antes de mi 32 cumpleaños me diagnosticaron un cáncer de mama...

2 comentarios:

  1. Hola Rebe, sóc la Rosa Maria del Salessians. La Inga m'ho ha explicat i m'ha dit que tens un blog increïble. Acabo d'entrar i té tota la raó del món. La meva mare va passar per un tractament molt semblant al teu fa 5 anys i tot el que expliques m'ho fa reviure... sigues valenta perquè tot això passarà i et posaràs bona però la químio cura però mentres ho fa et fa sentir baixa d'ànims... tu sigues valenta i no decaiguis. Petonets molt forts i et penso seguir en el teu blog! Rosa Ma

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola guapa!!! Mil gràcies pel missatge! M'alegro que t'agradi el blog i m'alegro que la teva mare estigui recuperada!! Seran uns mesos dolents, però d'aquí a un temps mirarem enrera i ho veurem tot amb uns ulls diferents. Estic aprenent molt de tot això!!
      Tu que tal estàs?? Un petonet enorme!

      Eliminar